L’equip B de petanca té el Comarruga en el punt de mira, per assolir l’ascens

Aquest cap de setmana, l’equip B descansa i dependrà del resultat del Comarruga per pujar o no de categoria.

Diumenge es disputaran les semifinals i final de la Copa President, en les quals l’equip B no s’hi ha classificat.

L’equip B de l’Associació de Petanca Tres Cales va finalitzar, el passat diumenge, la lliga de 3a Divisió de Tarragona guanyant 6 a 3 al Creixell. D’aquesta manera, va sumar 3 punts, posicionant-se 2n en la classificació amb 18 punts. Aquest cap de setmana hi ha l’última jornada, però ells descansen i depenen del Comarruga, per poder pujar de categoria.

Si el Comarruga, que és 3r, perd, l’equip B tindrà possibilitats de pujar de categoria, en canvi, si guanya o empata, ho tindrà més difícil.

Antonio Cañadó és el capità de l’equip B.

Per la seva banda, l’equip A de l’Associació de Petanca Tres Cales va disputar dos partits el passat cap de setmana, guanyant un davant del Campoclaro 13 a 12 i perdent davant del Salou per 24 a 1.

Aquest diumenge es disputaran les semifinals i final de la nova competició Copa President de Divisió d’Honor i Divisió Nacional. En aquest cap, l’equip A de l’Associació de Petanca Tres Cales com ha perdut gran part dels partits, no s’ha classificat per a disputar-les.