El 1r equip encara la quarta setmana d’entrenaments


Els caleros van perdre en l’últim partit davant del Vallmoll, tot i fer una gran primera part.
El primer equip de la SCER de l’Ametlla de Mar va perdre, aquest dissabte, per 1 a 4 contra el Vallmoll en el cinquè partit de pretemporada.
Els caleros van fer una primera part de les millors de la pretemporada, van tenir el control del joc i van saber estar a l’alçada del Vallmoll, que va ser un rival exigent. I a la segona, es va veure un equip cansat i condicionat també pel partit de dijous, i no van poder seguir el domini dels de Vallmoll.
Tot i la derrota, l’entrenador Òscar Lahoz n’ha fet una valoració molt positiva.
Ara, l’equip encara la quarta setmana de preparació que servirà per perfilar la plantilla i parlar amb jugadors, ja que hi haurà que es quedaran i altres que baixaran al filial.
El partit contra l’Hospitalet B previst pel dijous ha quedat suspès. El pròxim partit serà diumenge a Constantí.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per garantir el funcionament correcte del lloc web, mesurar-ne l'ús i millorar els nostres serveis. Pots acceptar totes les cookies, rebutjar les no necessàries o configurar les teves preferències.
Necessàries perquè el lloc web funcioni correctament. No es poden desactivar des d'aquest panell.
Ajuden a mesurar l'ús del lloc web i a millorar-ne els continguts.
Permeten publicitat, mesurament de campanyes o personalització d'anuncis.
Desen preferències o permeten contingut extern no necessari.