Constituïda la tercera associació veïnal a Tres Cales

L’Associació Unió Tres Cales vol defugir de polèmiques i treballar conjuntament i de manera coordinada amb l’Ajuntament de l’Ametlla de Mar.  

L’Associació Unió Tres Cales s’ha convertit de ple dret en la tercera associació veïnal que sorgeix a la urbanització Tres Cales. La nova entitat ja ha finalitzat tot el procés burocràtic de legalització.

El grup de veïns, que ja ha rebut el NIF definitiu, té l’objectiu d’aportar el seu gra de sorra i donar la seva opinió respecte a algunes de les principals problemàtiques de la urbanització, defugir de polèmiques i treballar conjuntament i de manera coordinada amb l’Ajuntament de l’Ametlla de Mar.  

De fet, tal com explica el president, Ivan Peña, aquesta és una fórmula que ha funcionat i ja ha donat els seus fruits.

Aquests veïns ja es van manifestar en el seu moment contraris a la constitució d’una EMD impulsada per un altre grup de veïns, l’Associació Mestral XXI.

Aquesta és la tercera entitat veïnal a la urbanització Tres Cales, ja que actualment ja existeixen l’Asociación de Vecinos Tres Calas i l’Associació de Veïns Mestral XXI.

Entre els temes de futur que vol afrontar la nova entitat, destaca el projecte de pavimentació de carrers a la urbanització, en el qual està treballant l’Ajuntament de cara a l’any 2026.