Les notícies migdia 23/07/2018


L’hotel Bon Repòs serà catalogat com a Bé Cultural d’Interès Local
Es tracta d’un dels pocs edificis històrics que queda dempeus a l’Ametlla de Mar i per això es vol conservar com a patrimoni cultural.
La nuclear Vandellòs II es torna a connectar a la xarxa després d’acabar la recàrrega de combustible
Durant la parada, s’ha substituït l’estator del generador principal i s’han dut a terme altres tasques de manteniment preventiu, correctiu i innovacions tecnològiques.
Accident a l’N-340 al seu pas per l’Ametlla de Mar, amb quatre ferits de poca gravetat
El sinistre es va produir divendres a les 23 h, entre un camió i un turisme.
Corbera d’Ebre acull la commemoració dels 80 anys de la Batalla de l’Ebre
El president de la Generalitat, Quim Torra, i la Consellera de Justícia, Ester Capella van encapçalar l’acte.
El futbol sala calero tornarà a tenir una Lliga Territorial, amb un caràcter més lúdic
Els jugadors ja es poden inscriure; han de ser majors d’edat i formar un equip d’un mínim de 8 jugadors.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per garantir el funcionament correcte del lloc web, mesurar-ne l'ús i millorar els nostres serveis. Pots acceptar totes les cookies, rebutjar les no necessàries o configurar les teves preferències.
Necessàries perquè el lloc web funcioni correctament. No es poden desactivar des d'aquest panell.
Ajuden a mesurar l'ús del lloc web i a millorar-ne els continguts.
Permeten publicitat, mesurament de campanyes o personalització d'anuncis.
Desen preferències o permeten contingut extern no necessari.