Finalitzen els cursos d’estiu del Telecentre


Aquest dilluns s’han entregat els diplomes als participants.
La regidoria de Formació i Treball de l’Ajuntament de l’Ametlla de Mar ha finalitzat els cursos d’estiu que ofereix als joves per complementar el seu període de vacances, que s’han realitzat al Telecentre durant el mes de juliol. Aquest dilluns s’han lliurat els diplomes als alumnes participants.
Enguany s’han ofert tres propostes formatives diferents: un curs d’ordenografia inicial i un de continuació i un curs d’informàtica i ús del Google Drive i el Classroom. La formació ha girat entorn les noves tecnologies per adquirir domini i agilitat amb el teclat d’ordinador i per conèixer plataformes o aplicacions que els alumnes poden utilitzar posteriorment per dur a terme treballs escolars.
El regidor de Formació, Albert Borràs, apunta que la valoració és positiva i s’ha pogut comptar amb una mitjana d’una desena de participants per curs.
Després de l’estiu, a finals del mes de setembre, el Telecentre donarà a conèixer les noves propostes formatives per la tardor, destinades a un públic més general i per tots els gustos.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per garantir el funcionament correcte del lloc web, mesurar-ne l'ús i millorar els nostres serveis. Pots acceptar totes les cookies, rebutjar les no necessàries o configurar les teves preferències.
Necessàries perquè el lloc web funcioni correctament. No es poden desactivar des d'aquest panell.
Ajuden a mesurar l'ús del lloc web i a millorar-ne els continguts.
Permeten publicitat, mesurament de campanyes o personalització d'anuncis.
Desen preferències o permeten contingut extern no necessari.