Un enemic del poble serà l’obra del Grup Escènic pel preludi de la Candelera

Les funcions es duran a terme a la Sala de la Societat el divendres 23 i el dissabte 24 de febrer a les 22.00 h. Les entrades es poden adquirir de manera anticipada el dimecres 21 i el dijous 22 de febrer, en horari de 17h  a 19 h, o bé a la taquilla una hora abans de començar l’espectacle.

El Grup Escènic de la Societat Cultural Esportiva i Recreativa de l’Ametlla de Mar representarà aquest any l’obra Un enemic del poble com a part dels actes que serveixen de preludi a la Festa Major de la Candelera.

Un enemic del poble és una peça teatral del dramaturg noruec Henrik Ibsen, escrita originalment l’any 1882, s’emmarca dins del corrent del teatre d’idees i planteja una profunda reflexió sobre el funcionament de la societat, la democràcia, el poder i els interessos econòmics. Josep Tomàs Margalef és codirector del Grup Escènic.

L’adaptació que es posarà en escena ha estat modernitzada per apropar-la a la realitat actual i s’ha treballat per reduir la durada original de l’obra a una hora i mitja.

El repartiment està integrat per nou actors i actrius de la localitat: Eloi Nolla, Sònia Vega, Bet Benaiges, Maria Boquera, Joan Condomines, Joan Martínez, Cristina Ferràs, Ana Margalef i Manel Cervera. La direcció d’aquest projecte ha anat a càrrec de Josep Tomàs Margalef, després d’una preparació de quatre mesos per part d’aquesta formació teatral que compta amb vint-i-sis anys d’experiència.

Les funcions es duran a terme a la Sala de la Societat el divendres 23 i el dissabte 24 de febrer a les 22.00 h. Les entrades es poden adquirir de manera anticipada el dimecres 21 i el dijous 22 de febrer, en horari de 17h  a 19 h, o bé a la taquilla una hora abans de començar l’espectacle. El cost de l’entrada és de 6 € per als socis de l’entitat, que hauran de mostrar el seu carnet en el moment de la compra, i de 10 € per a les persones que no en siguin sòcies.