El juvenil A de la SCER va empatar a 0 gols davant del filial amateur del Jesús i Maria.
El passat cap de setmana van disputar-se els primers partits d’aquesta pretemporada dels equips del futbol base calero que disputaran les lligues federades.
El juvenil A de la SCER de l’Ametlla de Mar va empatar a 0 gols davant del filial amateur del Jesús i Maria, un rival molt exigent per l’equip que aquest any entrenarà Florín Taidler.
Tot i que encara fan falta tres o quatre fitxes, la intenció del club, i donat que es van inscriure una trentena de jugadors, és presentar un juvenil B en competició aquesta temporada.
La resta dels equips van tenir el mateix rival, l’Hospitalet de l’Infant en diferents categories. El cadet de l’AME va perdre a casa 0 a 1, l’infantil va perdre 5 a 1 a l’Hospitalet de l’Infant. L’aleví sub. 11 va perdre 6 a 2 a l’Hospitalet i l’aleví sub. 12 va guanyar 4 a 3 a casa.