L’Alguer acollirà els tornejos de futbol platja

Com a novetat també diumenge tindrà lloc una batalla de porters.

Els tornejos de futbol platja són un clàssic si parlem de competicions esportives estiuenques a l’Ametlla de Mar i aquest any venen amb novetats. Tant és així que l’activitat s’ha traslladat a la platja de l’Alguer. A més, s’afegeix per diumenge una batalla de porters.

La manca de sorra a la platja de Pixavaques és evident i els darrers temporals s’han menjat part de la platja. Això ha fet que els organitzadors, la Secció Esportiva de la SCER de l’Ametlla de Mar, d’acord amb l’Ajuntament, hagin decidit traslladar la disputa d’aquestes competicions a la platja de l’Alguer, molt més cèntrica, amb més possibilitats pels espectadors, i amb terreny de joc de 16 m x 30 m.

Brice Gallego és membre de la junta gestora de la Secció Esportiva de la Societat.

Aquest any també s’ha decidit concentrar els tornejos sènior i júnior en un mateix cap de setmana, la qual cosa multiplicarà la participació de jugadors i l’ambient a la zona del Passeig Marítim. La previsió meteorològica, però, que parla de pluges durant tot el matí i primera hora de la tarda de dissabte, ha fet que l’organització ajornés el torneig júnior que inicialment estava programat. Si el temps ho permet, es disputaria diumenge a la tarda.

Divendres al vespre, a partir de les 19 h s’iniciarà el 26è Torneig de Futbol Platja sènior, disputant tots els partits de la fase de grups fins a les 02.00 h de la matinada. Dissabte a la tarda, a partir de les 19 h, si el temps ho permet, es reprendrà el torneig sènior, disputant les diferents eliminatòries fins a la final, que es preveu al voltant de les 02.00 h de la matinada.

Els premis es mantindran com en edicions anteriors, 500 € per a l’equip guanyador, 250 € pel finalista i 150 € per al tercer classificat, mentre que els primers classificats del torneig júnior no tindran premi en metàl·lic, però sí que s’han previst uns regals.

A més, aquest any també s’encetarà una altra novetat, ja que diumenge al matí tindrà lloc sobre la sorra de l’Alguer la 1a Batalla de Porters, competició per la qual ja hi ha més de trenta inscrits en les set categories previstes, des de la categoria benjamí fins a l’amateur.