Amb l’ajornament del partit del 1r equip, el filial assumeix el màxim protagonisme


El partit serà dissabte a les 16 h a casa.
El filial de la Cala, que milita a la 4a Catalana, juga aquest dissabte a les 16 h a casa davant del Jesús i Maria C, acaparant l’interès de l’afició calera.
El Jesús i Maria C és un equip amb qui està empatat amb 17 punts a la 5a posició de la classificació, i que porta fins i tot una millor dinàmica que els caleros amb cinc victòries i un empat en els darrers set partits.
Els caleros van fer dissabte un molt bon partit davant del Tivenys, emportant-se la victòria per 3 a 0. Sergi Quintana, entrenador de l’equip, confia en una nova victòria.
El 1r equip havia de jugar al camp del Jesús Catalonia, però els jesusencs van demanar l’ajornament del partit per manca d’efectius, així que més enllà d’algun partit amistós que s’està gestionant, els caleros no tornaran a la competició fins al segon cap de setmana de gener.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per garantir el funcionament correcte del lloc web, mesurar-ne l'ús i millorar els nostres serveis. Pots acceptar totes les cookies, rebutjar les no necessàries o configurar les teves preferències.
Necessàries perquè el lloc web funcioni correctament. No es poden desactivar des d'aquest panell.
Ajuden a mesurar l'ús del lloc web i a millorar-ne els continguts.
Permeten publicitat, mesurament de campanyes o personalització d'anuncis.
Desen preferències o permeten contingut extern no necessari.