Èxit del Torneig de Futbol Platja Júnior


El Torneig de Futbol Platja Júnior va jugar-se el passat cap de setmana amb gran intensitat i sota l’atenta mirada de pares, amics i aficionats al futbol.
Gran competitivitat la que es va registrar el passat dissabte durant tot el dia al Torneig de Futbol Platja Júnior disputat a la platja de Pixavaques amb la participació d’11 equips de diferents categories inferiors.
Disputat en format lligueta en totes les categories, el Torneig de Futbol Platja Júnior va jugar-se el passat cap de setmana amb gran intensitat i sota l’atenta mirada de pares, amics i aficionats al futbol que van voler veure les evolucions dels joves jugadors en la pràctica d’aquesta futbolística modalitat estiuenca.
Rafel Aixart és el president de la S.C.E.R de l’Ametlla de Mar, entitat organitzadora.
A la categoria prebenjamí el títol fou per Els del Rio que es van imposar a Pollitos que van quedar segons. En categoria benjamí els guanyadors foren Els Compadres que van superar a Andele. A la categoria aleví els vencedors foren Els Panxitos per davant de Papilus i per últim en la categoria infantil la primera posició fou per a Els Harrys que van superar Els Mc Guires.
Cal recordar que el torneig femení no es va poder disputar per manca d’inscripcions.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per garantir el funcionament correcte del lloc web, mesurar-ne l'ús i millorar els nostres serveis. Pots acceptar totes les cookies, rebutjar les no necessàries o configurar les teves preferències.
Necessàries perquè el lloc web funcioni correctament. No es poden desactivar des d'aquest panell.
Ajuden a mesurar l'ús del lloc web i a millorar-ne els continguts.
Permeten publicitat, mesurament de campanyes o personalització d'anuncis.
Desen preferències o permeten contingut extern no necessari.