Més de 150 futbolistes es presentaran oficialment dissabte


Aquest dissabte, 13 de novembre, a les 16 h al Camp Municipal d’Esports de l’Ametlla de Mar.
Aquest dissabte a partir de les 16 h de la tarda, el Camp Municipal d’Esports de l’Ametlla de Mar acollirà la Presentació del Futbol Calero 2021-2022, la posada de llarg de tots els futbolistes i de totes les categories i edats. Cal recordar que l’any passat no es va poder fer a causa de la pandèmia.
Serà l’aperitiu dels dos partits de futbol amateur que vindran a continuació i com és habitual, a l’acte s’espera una gran afluència d’aficionats i familiars donant suport als més de 150 futbolistes dels 11 equips que hi seran presents.
A excepció de l’Agrupació de Veterans, que per coincidència horària amb el seu partit a La Ràpita no hi podran ser presents, sortiran al camp equips caleros en totes les categories del futbol, des de patufets fins als amateurs del 1r equip.
Sílvia Argentó, coordinadora del futbol base de l’AME de l’Ametlla de Mar, considera que serà una tarda il·lusionant, sobretot pels més petits.
Posteriorment a la presentació, tindran lloc els partits del 1r equip i el filial de la S.C.E.R de l’Ametlla de Mar. El 1r equip jugarà a les 16.30 h davant de la Rapitenca B i el filial a les 18.30 h davant de l’Olímpic Mora d’Ebre B.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per garantir el funcionament correcte del lloc web, mesurar-ne l'ús i millorar els nostres serveis. Pots acceptar totes les cookies, rebutjar les no necessàries o configurar les teves preferències.
Necessàries perquè el lloc web funcioni correctament. No es poden desactivar des d'aquest panell.
Ajuden a mesurar l'ús del lloc web i a millorar-ne els continguts.
Permeten publicitat, mesurament de campanyes o personalització d'anuncis.
Desen preferències o permeten contingut extern no necessari.